Ofte stilte spørsmål

Trenger du hjelp med bestillingen din? Har du et spørsmål du trenger svar på umiddelbart? Bare klikk på en seksjon for å finne svaret! Hvis spørsmålet ditt ikke er besvart, ikke nøl med å ta kontakt. Vi er klare til å hjelpe. Kontakt oss på kundeservice@vitaleveryday.no

Produktinformasjon

Er Vital All-In-One et annet produkt enn Vital Greens?

Nei, Vital All-In-One har nøyaktig samme formel som Vital Greens. Navnet ble endret til Vital All-In-One for å gjenspeile formelens omfang bedre, at den er mer enn bare greens.

Er Vital All-In-One en måltidserstatning?

Nei, Vital All-In-One er ikke utviklet som et måltidserstatningsprodukt. Med 78 ingredienser inneholder den antioksidanten tilsvarende 8–10 porsjoner frukt og grønnsaker, men er ikke ment å erstatte inntaket av sunn mat, inkludert frukt og grønnsaker. Den er utviklet for å tas daglig i forbindelse med et sunt og balansert kosthold. Du kan tilsette Vital All-In-One i en smoothie eller blande den med Vital Protein for å gi den et ekstra næringsboost.

Hvor mange frukter og grønnsaker er det i Vital All-In-One? Må jeg fortsatt spise frukt og grønnsaker hver dag?

Selv om Vital All-In-One ikke bør erstatte frukt og grønnsaker i kostholdet ditt, inneholder den antioksidanten tilsvarende 8–10 porsjoner med frukt og grønnsaker. Vital All-In-One støtter de nasjonale kostholdsretningslinjene for australiere som oppfordrer til inntak av et bredt utvalg av næringsrik mat daglig*.

* Som anbefalt av den australske regjeringens departement for helse og aldring.

Smak

Med frukt, grønnsaker og et naturlig søtningsmiddelkompleks i de 78 ingrediensene, kan du bli overrasket over hvor godt Vital All-in-One smaker.

Vital All-in-One blandes best i vann – vi anbefaler kaldt vann blandet i en shaker eller blender hvis mulig. Men hvis du har dårlig tid, går det også helt fint å bare blande med en skje! Hvis du synes smaken av Vital All-in-One er litt sterk, kan du alltid blande den i din daglige smoothie.

Hvis du ønsker å smake på Vital All-in-One før du kjøper, kan du kontakte oss for å be om en prøve.

Ingredienser og kostholdsinformasjon

Er det koffein i Vital All-In-One?

Kakaobønner inneholder en liten mengde koffein naturlig. Dette tilsvarer omtrent 0,24 mg koffein i hver 10 g daglige porsjon av Vital All-In-One. Dette er en svært liten mengde. En gjennomsnittlig kopp kaffe inneholder omtrent 100 mg koffein.

Finnes det noen genmodifiserte (GM) ingredienser i Vital All-In-One?

Nei, det finnes ingen genmodifiserte ingredienser i Vital All-In-One.

Jeg ser at du bruker sertifiserte økologiske ingredienser i Vital All-In-One. Hvorfor er ikke alle ingrediensene økologiske?

Vital All-In-One bruker økologiske ingredienser der det er mulig. Målet vårt er å gi forbrukerne våre det mest økologiske Vital All-In-One-produktet som mulig på produksjonstidspunktet. Vi garanterer at alle ingrediensene vi identifiserer på etiketten vår som økologiske, er økologiske i alle produserte partier av Vital All-In-One. Vi tar sikte på å finne så mange ekstra økologiske ingredienser som er tilgjengelige på produksjonstidspunktet, og derfor kan noen partier inneholde flere økologiske ingredienser utover det som er oppgitt på etiketten. I Australia er det ikke mulig å finne og levere hver av de 78 Vital All-In-One-ingrediensene i en sertifisert økologisk form.

Vital All-In-One inneholder hvetegress, er det hvetefritt?

Ja Vital All-In-One er hvete- og glutenfritt. Hvetegress er egnet for folk som unngår gluten og hvete fordi det kuttes når det er veldig ungt; på dette stadiet inneholder ikke gresset gluten. Glutenet finnes i hvetekjernen, etter at hveteplanten har vokst lenge.

Finnes det soya i Vital All-In-One? Hvor kommer lecitinet fra?

Det er ingen tilsatt soya i Vital All-In-One, men lecitinet er utvunnet fra soya. Siden lecitinet er utvunnet fra soya, er det svært lite faktisk soya igjen, så vi trenger ikke å bekymre oss for at det er store mengder soya i Vital Green. Det kan være spor av soya, og alle med en historie med allergi bør unngå Vital All-In-One.

Er Vital All-In-One gjærfri?

Ja, selv om vi bruker et ekstrakt av høy kvalitet som er tatt fra veggen til en gjærcelle, kalt Saccharomyces cerevisiae. Dette betyr ikke at Vital All-In-One inneholder gjær. All gjærcellen kastes – det er bare betaglukanforbindelsen vi ekstraherer ut og inkluderer i selve produktet.

Bruk

Veibeskrivelse

Voksen (12 år +): 2 toppede teskjeer (10 g) daglig.

For de som er nye med Vital All-In-One, anbefaler vi at du starter med en halv porsjon, som er én teskje (5 g), de første 2–4 ukene mens kroppen tilpasser seg, og deretter gradvis øker til en full porsjon.

For barn under 12 år, på grunn av avgiftende urter, anbefaler vi at du snakker med helsepersonell før du tar Vital All-In-One. Eller ta som anvist av helsepersonell. Leger kan redusere startdosen under graviditet eller hos sensitive personer for å redusere mulige avgiftende effekter.

Når på dagen er det best å ta Vital All-In-One?

Det er ideelt å ta Vital All-In-One tidlig om morgenen på tom mage, men du kan ta den når som helst på dagen. Vital All-In-One tas best før måltider eller minst én time etter måltider for å oppnå maksimal absorpsjon.

Kan jeg starte med en full porsjon?

Hvis du ikke har brukt pulverformede kosttilskudd før, anbefaler vi å starte med bare én teskje per dag. Du kan deretter sakte øke til full porsjon på to teskjeer over 2–4 uker. Dette vil bidra til å minimere eventuelle avgiftningseffekter, som oppblåsthet, som du kan oppleve når du tar Vital All-in-One for første gang.

Hvor lenge kan jeg ta Vital All-In-One?

Vital All-In-One er utviklet for å tas daglig og kontinuerlig.

Sensitiviteter og reaksjoner

Vil jeg oppleve noen bivirkninger av å ta Vital All-In-One for første gang?

Generelt tolereres Vital All-In-One svært godt. Vital All-In-One inneholder ingredienser som renser og avgiftar systemet, så noen kan oppleve milde symptomer når de begynner å ta Vital All-In-One. Dette kan inkludere mild kvalme, oppblåsthet, overdreven luft i magen, generelt ubehag i magen eller en mindre hudirritasjon.

Hvis dette skjer, anbefaler vi å redusere dosen av Vital All-In-One med halvparten mens kroppen din tilpasser seg (ca. 2–4 uker), og deretter gradvis øke til full porsjon på 10 g.

Hvis disse symptomene blir ekstreme eller begynner å påvirke din daglige rutine, må du slutte å bruke Vital All-In-One og få støtte fra helsepersonell.

Noe å vurdere før du tar Vital All-In-One?

Hvis du er under behandling av en lege for en sykdom eller alvorlig tilstand, bør du snakke med dem før du tar Vital All-In-One for første gang.

Er det noen bekymringer knyttet til å ta Vital All-In-One mens jeg bruker reseptbelagte medisiner?

Vital All-In-One er mat, men du bør informere helsepersonellet om eventuelle vesentlige endringer i livsstil eller kosthold hvis du tar reseptbelagte medisiner, da det er viktig at de er klar over alt du tar og kan vurdere dine individuelle helsebehov.

Kan jeg ta Vital All-In-One hvis jeg også er gravid/ammer?

Vi anbefaler at du rådfører deg med helsepersonell under graviditet eller amming før du tar Vital All-In-One. Det er viktig å være forsiktig når du tar ingredienser som kan stimulere en avgiftningsrespons under graviditet eller amming, og mange behandlere vil redusere dosen og overvåke nøye. Det er også viktig at dine individuelle helsebehov tas i betraktning.

Lagring

Hvorfor må jeg oppbevare Vital All-In-One i kjøleskapet etter at jeg har åpnet den? Må jeg bruke den innen en viss periode?

Hvorfor må jeg oppbevare Vital All-In-One i kjøleskapet etter at jeg har åpnet den? Må jeg bruke den innen en viss periode?

Vi anbefaler å oppbevare Vital All-In-One i kjøleskapet etter åpning, på grunn av innholdet av probiotiske (mikroorganismer).

Probiotika er levende organismer og må oppbevares i kjøleskapet for å minimere tapet av potens, men siden de er frysetørket, blir ikke dette et problem før beholderen åpnes, ettersom probiotikaene trenger luft og varme for å leve. Alternativt kan du oppbevare Vital All-In-One på et kjølig, mørkt sted, men ideelt sett er kjøleskapet best. Vi anbefaler å konsumere Vital All-In-One innen 90 dager etter åpning (og i kjøleskapet) for å bevare potens og friskhet.

Spørsmål om viktige planteproteiner

Hvor kommer Vital Plant Protein fra?

Vital Plant Protein utvinnes fra overlegne europeiske gyldne erter ved hjelp av en patentert enzymprosess som isolerer et utrolig proteininnhold på 88 %.

Når på dagen er det best å ta Vital Plant Protein?

Vital Plant Protein kan tas når som helst på dagen, enten alene eller blandet i smoothies, yoghurt eller juice.

Over hvor lenge kan jeg ta Vital Plant Protein?

Vital Plant Protein er egnet for daglig og kontinuerlig inntak.

Er det noen bivirkninger ved å ta Vital Plant Protein?

Det er ingen kjente problemer med å ta Vital Plant Protein. Følg instruksjonene på pakken.

Noe å vurdere før du tar Vital Plant Protein?

Hvis du er under behandling av en lege for en sykdom eller alvorlig tilstand, vennligst snakk med dem før du starter med et Martin & Pleasance-produkt.

Er det noen bekymringer knyttet til å ta Vital Plant Protein mens jeg bruker reseptbelagte medisiner?

Nei, Vital Plant Protein er et naturlig erteisolat (en matvare), men du bør informere helsepersonell om eventuelle betydelige endringer i livsstil eller kosthold hvis du tar reseptbelagte medisiner, da det er viktig at de er klar over alt du tar og kan vurdere dine individuelle helsebehov.

Kan jeg ta Vital Plant Protein hvis jeg også er gravid/ammer? Kan barn eller babyer ta Vital Plant Protein? Hvis jeg bruker Vital Protein i baking og matlaging, vil det påvirke proteininnholdet eller opptaket av aminosyrene? Hvordan kan Vital Plant Protein hjelpe meg med vekttap? Er Vital Plant Protein hydrolysert? Hvordan skiller Vital Plant Protein seg fra myseproteiner? Sammenligning av aminosyrer Hvor kommer ingrediensen, erteisolat, i Vital Plant Protein fra/dyrkes fra? Er Vital Plant Protein halal-sertifisert? Finnes det noen genmodifiserte (GM) ingredienser i Vital Plant Protein? KONTAKT

Et Martin & Pleasance-merke

7 Rocklea Drive, Port Melbourne, VIC 3207

Telefon: +61 3 9427 7422
Faks: +61 3 9428 8431
E-post: info@mandp.com.au

OM VITAL

HJELP

© 2025 Vital Everyday Australia, Alle rettigheter forbeholdt.

Følg videre

Handlekurv

Bruk 38,41 dollar mer for GRATIS frakt. Vital All-In-One Original Leveres hver 4. uke, 9,11 AUD rabatt 120 g (12 porsjoner) 30,59 AUD

Du liker kanskje også

Vital Plant Protein Vanilje Fra 42,72 AUD Hurtigvisning Vital Plant Protein Sjokolade Fra 42,72 AUD Hurtigvisning Vital Plant Protein Jordbær Fra 42,72 AUD Hurtigvisning Vital Plant Protein Uten smak Fra 42,72 AUD Hurtigvisning

Moms inkludert. Frakt beregnes ved betaling.

Betaling 30,59 AUD

Velg alternativer

POPULÆRE SØK Om oss Handle Utvalget Velværesenter Hvor kan man kjøpe 💪BFT Trending nå

Hvordan kan Vital Plant Protein hjelpe meg med vekttap?

Vital Plant Protein bidrar til vekttap fordi det har lav GI og lite karbohydrater, noe som hjelper kroppen med å kontrollere appetitt og søtsug. Det har også en høy metthetsfølelse, noe som betyr at det bidrar til å føle deg mettere lenger.

Er Vital Plant Protein hydrolysert?

No Vital Plant Protein er ikke hydrolysert. Andre proteiner kan hydrolyseres eller brytes ned for å øke proteinopptaket. Vital Plant Protein har allerede en svært høy fordøyelsesgrad (98 %), som er basert på det lave innholdet av antinæringsfaktorer, noe som gjør det svært godt tolerert og fordøyd. Fordi erteproteinisolatet i Vital Plant Protein har høy renhet, inneholder det alle essensielle aminosyrer, og i betydelige mengder.

Hvordan er Vital Plant Protein forskjellig fra myseproteiner?

  • Vital Plant Protein er melke-/laktosefritt. Myseproteiner er ikke det.
  • Vital Plant Protein er alkaliserende ved pH 7,8 for forbedret restitusjon og energi. Myseproteiner er sure.
  • Vital Plant Protein har en sammenlignbar aminosyreprofil som inkluderer alle essensielle aminosyrer (se tabellen nedenfor).
  • Vital Plant Protein har lav GI og lavt karbohydratinnhold, noe som gjør det ideelt for å støtte vekttap
  • Vital Plant Protein har en helt naturlig god smak

Hvor kommer ingrediensen, erteisolat, i Vital Plant Protein fra/hvor kommer den fra?

Hvor kommer ingrediensen, erteisolat, i Vital Plant Protein fra/hvor kommer den fra?

Vital Plant Protein inneholder erteisolat av høyeste kvalitet dyrket naturlig i Europa og isolert ved hjelp av en patentert enzymprosess – HACCP-sertifisert naturlig opprinnelse og sertifisert Halal og Kosher.

Er Vital Plant Protein Halal-sertifisert? Finnes det noen genmodifiserte (GM) ingredienser i Vital Plant Protein? KONTAKT

Et Martin & Pleasance-merke

7 Rocklea Drive, Port Melbourne, VIC 3207

Telefon: +61 3 9427 7422
Faks: +61 3 9428 8431
E-post: info@mandp.com.au

OM VITAL

HJELP

© 2025 Vital Everyday Australia, Alle rettigheter forbeholdt.

Følg videre

Handlekurv

Bruk 38,41 dollar mer for GRATIS frakt. Vital All-In-One Original Leveres hver 4. uke, 9,11 AUD rabatt 120 g (12 porsjoner) 30,59 AUD

Du liker kanskje også

Vital Plant Protein Vanilje Fra 42,72 AUD Hurtigvisning Vital Plant Protein Sjokolade Fra 42,72 AUD Hurtigvisning Vital Plant Protein Jordbær Fra 42,72 AUD Hurtigvisning Vital Plant Protein Uten smak Fra 42,72 AUD Hurtigvisning

Moms inkludert. Frakt beregnes ved betaling.

Betaling 30,59 AUD

Velg alternativer

POPULÆRE SØK Om oss Handle Utvalget Velværesenter Hvor kan man kjøpe 💪BFT Trending nå

Abonnementsadministrasjon

Hvordan får jeg tilgang til og administrerer abonnementet mitt?

Du kan administrere abonnementet ditt når som helst ved å logge inn på Vital-kontoen din. Under Administrer abonnementet mitt kan du se kommende bestillinger og gjøre endringer.

Kan jeg kansellere abonnementet mitt?

Ja, du kan når som helst kansellere abonnementet via kontoen din. Det er ingen avbestillingsgebyrer – abonnementet ditt er utformet for å være fleksibelt.

Hvordan oppdaterer jeg betalings- eller leveringsdetaljene mine?

Logg inn på kontoen din og gå til Administrer abonnementet mitt . Derfra kan du oppdatere faktureringsinformasjonen, betalingsmåten eller leveringsadressen din på en sikker måte.

Hvordan logger jeg inn på kontoen min?

Klikk på profilikonet på nettsiden vår og logg inn med e-postadressen du brukte ved betaling. Hvis det er første gang du handler, må du opprette en konto med den samme e-postadressen som er knyttet til bestillingen din.

Kan jeg hoppe over, endre eller endre en bestillingsdato?

Ja. I abonnementsinnstillingene dine kan du hoppe over en kommende bestilling, behandle en bestilling tidlig eller justere neste leveringsdato.

Kan jeg bytte eller legge til produkter i abonnementet mitt?

Absolutt. Bruk alternativet Rediger abonnement i kontoen din for å legge til nye produkter, bytte smaker eller oppdatere pakken din.

Frakt og retur

Når vil bestillingen min bli sendt?

Bestillingene dine sendes direkte fra lageret vårt i Norge. Vi sender bestillingen din innen én virkedag. Sporingsnummeret for bestillingen din vil bli sendt til deg på e-post så snart det er utstedt av Posten. Dette kan ta opptil 48 timer etter at bestillingen er sendt fra servicesenteret vårt. Leveringstiden vil variere avhengig av hvor du befinner deg.

Hva om jeg vil returnere eller bytte en vare?

Hvis du ombestemmer deg angående kjøpet ditt eller har bestilt feil produkt, vil Martin & Pleasance tilby deg enten en byttehandel eller en tilgodelapp, forutsatt at:


  • Du kan fremlegge kjøpsbevis.
    Det er innen 30 dager etter at varen(e) er sendt.

  • Varen(e) er ubrukt, i sin originale, forseglede emballasje med intakte etiketter.

Hvis returen skyldes en ombestemmelse av en eller annen grunn, er kunden ansvarlig for returfraktkostnadene.

Standard fraktpriser i Norge?

Alle pakker med STANDARD levering innen Norge sendes med Posten.

Fraktkostnaden beregnes som en fast pris på 72 kr per bestilling. Denne kostnaden vil vises som «Fraktkostnad» ved betaling.

Frakt er GRATIS for alle bestillinger over 700 kr innen Norge.

Hva kan jeg gjøre hvis jeg har mottatt feil bestilling?

Vi beklager så mye – dette var vår feil! La oss fikse det.

Hvis varen er feil på grunn av en unøyaktig eller ufullstendig produktbeskrivelse på nettstedet vårt, vil Martin & Pleasance tilby enten bytte, tilgodelapp eller refusjon, og dekke 100 % av returfrakten forutsatt at:

  • Varen returneres innen 30 dager etter mottakelse.

  • Varen har ikke blitt åpnet og er i sin originale, forseglede emballasje.

  • Du sender et bilde av varen i originalemballasjen før du returnerer den.

Hvis du ønsker å returnere et slikt produkt, kan du kontakte oss via e-post på: kundeservice@vitaleveryday.no

Hvordan kan jeg kontakte deg?

Hvis du har problemer med bestillingen din, eller ønsker å gi oss tilbakemelding (positiv eller negativ), kan du sende oss en e-post til: kundeservice@vitaleveryday.no